yeni bir kayıt olacak gibi..

| |
Ben uzun düz yazı yazmakla geçirdim yıllarımı.son 2-3 yıldır ise fazla üstüne düşememiş olacağım ki şu anda tedirginim.yazının nereye gidecegini bilmedigim için de ayrıca meraklı ve temkinli ol diyorum kendime.

Az evvel yekta kopan ın fil uçuşu blogunda ki son yazısını okudum.defterler ve kalemlerden yazıyı yazarken alışık oldugu şeylerin pek olmadıgından bahsediyor.Dogrudur.Ama bildiginiz gibi bu ritueller olmadan da olmaz ki.kahve belki de biraz şarap gerekir.

İşte böyle.gerçek şu ki şu anda hiçbirşey içmiyorum:))neyse ki bugün cuma:)pazarları biraz içerim çünkü radyo programı dinliyorum şu vakit pazarları.

Şu anda ayrıca pardusun yeni 2009.1 virgo yu kullanıyorum.bilgisayarı bi açtım akşam listenin en başında virgo 2009.1 yazıyor.hemen atladım tabii!Yeni sistem çok daha iyi ve güncelhızlı da.

Özgürlük için in 19.cu e dergi sinde bendeniz in de 2 küçük oyun inceleme yazım olacak kısmet olursa.




Bir sonraki yazıya kadar grüşürüz okuyucularım!yeni okuyucu bekliyorum.hadi  eyvallah!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder