bu program harika!(bence)

| |
Sevgili okuyucum.bişi demek istiyorum.bişiler konuşucam yani.ben tarihi çok severim.kendi adıma da faydasını da görürüm.işte bu yüzden bu yazıyı yazıyorum.ben gecelere kadar izliyosam bişi vardır.bunu zamanla görüceksiniz bence.bişiler vardır.valla.işte bu programı izliyorum bende.programı murat bardakçı sunuyor.kendisi bir tarihçi bir gazeteci ve musikişinaz.sagolsun erhan afyoncu hocamıza da var.marmara ünüversitesinde ögretim üyesidir.birde pelin batu vardır o programda.nev-i sahsını haftada bi gördügüm bu hanım gayet düzgündür.her bakımdan hemde.garanti veririrm.yani kandi çapımda.ben saat 23:15 de ben izliycem.bu program da ne belgeler ortaya dökülmedi ki şimdiye kadar!güzel bilgiler de veriliyor.size de tavsiye ederim.saygılar.grusuruz sevgili okur.bu da blogun başka başka türde bi yazısı oldu.:)
                                                     
                                                     http://www.tarihinarkaodasi.com/
                                                                (bu da web sitesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder