bayramınız kutlu ve agzınız şeker dolu cebiniz harçlık dolu olsun

| |
selam aga! napptın?ben iyiceyim.buraya da YAZA-YAZDIM -hahaha-

işte böle.şimdi buraya bi şeker resmi yakışır:


hem öle yakıştı yani.valla mı?:)

ben bugun çıktım dışarı.ama dışarsı bi kalabalık.lan olum sinir oldum iyi mi.yani bi ara.
işte gittim çarşıya hamamyolun da ki kahvecilerden 10 liralık kahve istedim.tabiki de turkish coffee.yarım kilo-1/2-kahve aldım ordan.doya doya işçem içircem.ondan çook aldım.işteyen varsa yorum yapsın.

sonracıma cem şekercisine gittim.10 ytl lik şeker aldım-malum veletler ve amcamlar-
ordan çıktım eve geldim.şimdi evdeyim.öle yani.

sonra.işte bi konu daha var şimdi.MÜGE ANLI nın programı varmış.AL DEDİ GİT DEDİ  olmuşmuş.yani olmuştu,daha yeni yazasım var.


şimdi budur.bence ayıptır.salaklıktır bence.ve türk kadınının ne yazıkki yüz karasıdır.yorum sizindir.lütfen yapınız.küsüyom moralim - ye iniyodesem yalan olur aa lütfen yapınız.saygılar.iyi bayramlar.öptüm,yaladım hatta cimcirdim.


antil den gutbay !:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder